Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/32736
Title: Понятия геометрии фракталов как язык объектов педагогики и теории научного знания
Other Titles: Idea of fractal geometry as an object-language of pedagogic and scientific knowledge theory
Authors: Гапонцева, М. Г.
Федоров, В. А.
Гапонцев, В. Л.
Gapontceva, M. G.
Fedorov, V. A.
Gapontcev, V. L.
Issue Date: 2009-04
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Гапонцева, М. Г. Понятия геометрии фракталов как язык объектов педагогики и теории научного знания / М. Г. Гапонцева, В. А. Федоров, В. Л. Гапонцев // Образование и наука. — 2009. — № 4. — С. 6-22.
Abstract: A structure of continuous natural-science education content was analyzed in frames of activity approach on the base of conception of modern geometry about structure
В статье проанализирована структура содержания непрерывного естественнонаучного образования в рамках деятельностного дохода на основе представлений современной геометрии о структуре
Keywords: CONTINUOUS SCIENTIFICAL EDUCATION CONTENT
ACTIVITY APPROACH
STRUC-TURE
FRACTA
СОДЕРЖАНИЕ НЕПРЕРЫВНОГО ЕСТЕСТВЕННОНАУЧНОГО ОБРАЗОВАНИЯ
ДЕЯТЕЛЬНОСТНЫЙ ПОДХОД
СТРУКТУРА
ФРАКТАЛ
ISSN: 1994-8581
Origin: Образование и наука. 2009. №4
Appears in Collections:Образование и наука

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
edscience_2009_04_002.pdf444,53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.