Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/32985
Title: Активизация профессионально ориентированного творчества студентов профессионально-педагогического вуза
Other Titles: The energization of professional aligned student’s creation from professional and pedagogic institute of higher education
Authors: Краюхина, О. Е.
Новоселов, С. А.
Krajuhina, O. E.
Novoselov, S. A.
Issue Date: 2008-11
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Краюхина, О. Е. Активизация профессионально ориентированного творчества студентов профессионально-педагогического вуза / О. Е. Краюхина, С. А. Новоселов // Образование и наука. — 2008. — № 8. — С. 81-90.
Abstract: The article describes the process of stimulation of students professional creativity. It also analyses particularities of professional teaching creativity and describes technologies aimed at stimulating pedagogical students professionally-oriented creativity.
Статья посвящена проблеме активизации профессионального творчества студентов. Анализируются особенности профессионально-педагогического творчества, описывается технология, направленная на активизацию профессионально ориентированного творчества студентов профессионально-педагогического вуза.
Keywords: THEORY OF EDUCATION
METHODOLOGY EDUCATION
PROBLEMS OF SCIENCE’S METODOLOGY
MANAGEMENT OF EDUCATION
PROFESSIONAL EDUCATION
PSYCHOLOGICAL EXPLORATIONS
EDUCATIONAL TECHNOLOGIES
ТЕОРИЯ ОБРАЗОВАНИЯ
МЕТОДОЛОГИЯ ОБРАЗОВАНИЯ
ПРОБЛЕМЫ МЕТОДОЛОГИИ НАУКИ
УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЕМ
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ИССЛЕДОВАНИЯ
ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ ТЕХНОЛОГИИ
ISSN: 1994-8581
metadata.dc.description.sponsorship: Работа выполнена при финансовой поддержке Российского гуманитарного научного фонда (РГНФ, проект № 08-06-00472а).
Origin: Образование и наука. 2008. №8
Appears in Collections:Образование и наука

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
edscience_2008_08_011.pdf343,21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.