Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/33056
Title: Педагогические условия профориентационной работы с подростками, страдающими церебральным параличом
Other Titles: Pedagogic conditions of career-guidance work with teenagers suffering of cerebral paralysis
Authors: Наумов, А. А.
Naumov, A. A.
Issue Date: 2008-06
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Наумов, А. А. Педагогические условия профориентационной работы с подростками, страдающими церебральным параличом / А. А. Наумов // Образование и наука. — 2008. — № 3. — С. 97-104.
Abstract: This article is supplied with the results of the following investigations: the abilities to choose the profession of the disabled teenagers with spasmodic forms of cerebral palsy in its initial and advanced levels; the results of the work, aimed at defining the disabled teenagers professional orientation.
В статье приводятся данные исследования особенностей выбора профессии подростками, страдающими спастическими формами церебрального паралича легкой и средней степени тяжести, а также результаты проведенной с этими детьми профоориентационной работы.
Keywords: THEORY OF EDUCATION
METHODOLOGY EDUCATION
PROBLEMS OF SCIENCE’S METODOLOGY
MANAGEMENT OF EDUCATION
PROFESSIONAL EDUCATION
PSYCHOLOGICAL EXPLORATIONS
EDUCATIONAL TECHNOLOGIES
ТЕОРИЯ ОБРАЗОВАНИЯ
МЕТОДОЛОГИЯ ОБРАЗОВАНИЯ
ПРОБЛЕМЫ МЕТОДОЛОГИИ НАУКИ
УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЕМ
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ИССЛЕДОВАНИЯ
ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ ТЕХНОЛОГИИ
ISSN: 1994-8581
Origin: Образование и наука. 2008. №3
Appears in Collections:Образование и наука

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
edscience_2008_03_014.pdf273,94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.