Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/33070
Title: Практика применения компетентностного подхода для оценки качества внутрифирменного обучения персонала
Other Titles: The practice of competence approach’s application for estimation quality of internal stuff education
Authors: Непогодина, А. Н.
Nepogodina, A. N.
Issue Date: 2008-07
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Непогодина, А. Н. Практика применения компетентностного подхода для оценки качества внутрифирменного обучения персонала / А. Н. Непогодина // Образование и наука. — 2008. — № 4. — С. 43-59.
Abstract: This article is about the opportunities of the competitive approach for the evaluation of the in-house personal quality training, scientifically proved theoretical - methodological positions put in its basis are given, stages, contents and methods of the experimental - search work are fully described.
В статье рассказывается о возможностях компетентностного подхода для оценки качества внутрифирменного обучения персонала, приводятся положенные в его основу научно доказанные теоретико-методологические положения, подробно описаны этапы, содержание и методы опытно-поисковой работы.
Keywords: THEORY OF EDUCATION
METHODOLOGY EDUCATION
PROBLEMS OF SCIENCE’S METODOLOGY
MANAGEMENT OF EDUCATION
PROFESSIONAL EDUCATION
PSYCHOLOGICAL EXPLORATIONS
EDUCATIONAL TECHNOLOGIES
ТЕОРИЯ ОБРАЗОВАНИЯ
МЕТОДОЛОГИЯ ОБРАЗОВАНИЯ
ПРОБЛЕМЫ МЕТОДОЛОГИИ НАУКИ
УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЕМ
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ИССЛЕДОВАНИЯ
ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ ТЕХНОЛОГИИ
ISSN: 1994-8581
Origin: Образование и наука. 2008. №4
Appears in Collections:Образование и наука

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
edscience_2008_04_007.pdf323,51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.