Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/33095
Title: Концептуальные основы организации профессиональной подготовки по дополнительной квалификации «Преподаватель высшей школы»
Authors: Сорокопуд, Ю. В.
Sorokopud, J. V.
Issue Date: 2008-08
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Сорокопуд, Ю. В. Концептуальные основы организации профессиональной подготовки по дополнительной квалификации «Преподаватель высшей школы» / Ю. В. Сорокопуд // Образование и наука. — 2008. — № 5. — С. 74-83.
Abstract: In the article it is represented the structure of metakachestv the instructors of higher school, methodological approaches, principles, technologies of the organization of the professional training of the listeners of magistracy, (graduate study) in the process of obtaining the additional qualification «instructor of higher school».
В статье представлена структура метаобразований будущих преподавателей, методологические подходы, принципы, технологии организации профессиональной подготовки слушателей магистратуры (аспирантуры, адъюнктуры) в процессе получения дополнительной квалификации «Преподаватель высшей школы».
Keywords: THEORY OF EDUCATION
METHODOLOGY EDUCATION
PROBLEMS OF SCIENCE’S METODOLOGY
MANAGEMENT OF EDUCATION
PROFESSIONAL EDUCATION
PSYCHOLOGICAL EXPLORATIONS
EDUCATIONAL TECHNOLOGIES
ТЕОРИЯ ОБРАЗОВАНИЯ
МЕТОДОЛОГИЯ ОБРАЗОВАНИЯ
ПРОБЛЕМЫ МЕТОДОЛОГИИ НАУКИ
УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЕМ
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ИССЛЕДОВАНИЯ
ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ ТЕХНОЛОГИИ
ISSN: 1994-8581
Origin: Образование и наука. 2008. №5
Appears in Collections:Образование и наука

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
edscience_2008_05_010.pdf278,81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.