Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/33386
Title: Основные подходы к изучению настойчивости студентов высшей школы МЧС
Authors: Чуваткина, Н. В.
Зиньковская, С. М.
Issue Date: 2007-12
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Чуваткина, Н. В. Основные подходы к изучению настойчивости студентов высшей школы МЧС / Н. В. Чуваткина, С. М. Зиньковская // Образование и наука. — 2007. — № 6. — С. 76-84.
Abstract: In this article are examined the main approaches to the studying of persistence and exactly analytical and systematic ones. On the basis of the received results conclusions are maid about peculiarities of realization of the given property on each of the components of persistence at the students of the high school of the Ministry of Emergency Situations.
В данной работе рассмотрены аналитический и системный подходы к изучению настойчивости. На основании полученных результатов сделаны выводы об особенностях реализации данного свойства у студентов высшей школы МЧС.
Keywords: ВЫСШЕЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ТЕОРИЯ ОБРАЗОВАНИЯ
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ИССЛЕДОВАНИЯ
ЭТНОПЕДАГОГИКА
ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ТЕХНОЛОГИИ
ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ ТЕХНОЛОГИИ
ISSN: 1994-5639
Origin: Образование и наука. 2007. №6
Appears in Collections:Образование и наука

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
edscience_2007_06_10.pdf636,63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.