Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/38561
Title: | Педагогическая коммуникация в цифровой среде: проблемы и перспективы |
Other Titles: | Pedagogical Communication in the Digital Environment: Problems and Prospects |
Authors: | Кондакова, Ю. В. Киселева, А. В. Kondakova, Y. V. Kiseleva, A. V. |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Кондакова, Ю. В. Педагогическая коммуникация в цифровой среде: проблемы и перспективы / Ю. В. Кондакова, А. В. Киселева // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : материалы 26-й Международной научно-практической конференции, 20-21 апреля 2021 г., Екатеринбург. - Т. 1 / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2021. - С. 213 -215. |
Abstract: | В статье анализируется специфика педагогической коммуникации в цифровой среде, проблемы и перспективы использования цифровых технологий и ресурсов в творческом вузе, что приобрело особую актуальность в связи с пандемией. The article analyzes the specifics of pedagogical communication in the digital environment, problems and prospects for the use of digital technologies and resources in a creative university, which has acquired particular relevance in connection with the pandemic. |
Keywords: | СМЕШАННОЕ ОБУЧЕНИЕ (BLENDED LEARNING) ЭФФЕКТИВНЫЕ ФОРМЫ ОБУЧЕНИЯ СТУДЕНТЫ СПО BLENDED LEARNING EFFECTIVE FORMS OF LEARNING STUDENTS OF SECONDARY VOCATIONAL EDUCATION |
Conference name: | Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании |
Conference date: | 20-21.04.2021 |
ISBN: | 978-5-8295-0797-8 |
Origin: | Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : материалы 26-й Международной научно-практической конференции. Т. 1. Екатеринбург, 2021 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
978-5-8295-0797-8_2021_068.pdf | 633,59 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.