Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/40001
Название: Peculiarities of teaching history in a vocational-pedagogical university
Другие названия: Peculiaridades de la ensenanza de la historia en una universidad vocacional-pedagogica
Автор: Moskalenko, M. R.
Larionova, M. B.
Dorozhkin, Y. M.
Novoselova, A.
Safronovich, I.
Дата публикации: 2019
Издатель: Universidad del Zulia
Аннотация: This study is performed to improve the methodology of teaching history in a vocational-pedagogical university. In order to enhance the quality of graduate’s training, as the level of knowing history influences the formation of professional competence in students with specialties related to social activities such as pedagogy, management, economics, and several other lines. The article is aimed at examining critical issues of methodism and methodology of teaching history. © 2019, Universidad del Zulia. All rights reserved.
Ключевые слова: METHODISM
METHODOLOGICAL
SPECIALTY
VOCATIONAL-PEDAGOGICAL
ISSN: 13165216
SCOPUS: 85077059702
Располагается в коллекциях:Научные публикации, проиндексированные в SCOPUS и WoS

Файлы этого ресурса:
Нет файлов, ассоциированных с этим ресурсом.


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.