Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/43994
Title: Взаимосвязь методологических подходов и принципов к исследованию проблемы формирования рефлексивно-прогностических умений будущих педагогов в цифровой образовательной среде вуза
Other Titles: Interrelation of methodological approaches and principles to the research of the formation reflective-prognostic skills of future teachers’ problem in the digital educational environment of a university
Authors: Варжавин, А. А.
Varzhavin, А. А.
Issue Date: 2024
Publisher: РГППУ
Citation: Варжавин, А. А. Взаимосвязь методологических подходов и принципов к исследованию проблемы формирования рефлексивно-прогностических умений будущих педагогов в цифровой образовательной среде вуза / А. А. Варжавин. — Текст: непосредственный // Инновационная научная современная академическая исследовательская траектория (ИНСАЙТ). — 2024. — № 1 (17). — С. 37-48. — 10.17853/2686-8970-2024-1-37-48.
Keywords: HIGHER EDUCATION
METHODOLOGICAL APPROACHES
METHODOLOGICAL PRINCIPLES
REFLECTIVE AND PROGNOSTIC SKILLS
TEACHING STAFF
DIGITAL EDUCATIONAL ENVIRONMENT
ВЫСШЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ
МЕТОДОЛОГИЧЕСКИЕ ПОДХОДЫ
МЕТОДОЛОГИЧЕСКИЕ ПРИНЦИПЫ
РЕФЛЕКСИВНО-ПРОГНОСТИЧЕСКИЕ УМЕНИЯ
ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ КАДРЫ
ЦИФРОВАЯ ОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ СРЕДА
ISSN: 2686-8970
DOI: 10.17853/2686-8970-2024-1-37-48
Russian Science Citation Index Identifier: 62595934
Origin: Инновационная научная современная академическая исследовательская траектория (ИНСАЙТ). — 2024. — № 1
Appears in Collections:Инновационная научная современная академическая исследовательская траектория (ИНСАЙТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
insight_2024_01_007.pdf500,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.