Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/10272
Title: | Развитие профессиональной идентичности на этапе обучения в вузе |
Other Titles: | Development of professional identity during training in high school |
Authors: | Егоренко, Т. А. Egorenkо, T. A. |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Егоренко, Т. А. Развитие профессиональной идентичности на этапе обучения в вузе / Т. А. Егоренко // Личность в профессионально-образовательном пространстве : материалы XIV Всероссийской научно-практической конференции, 25 ноября 2015 г., г. Екатеринбург / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург, 2015. - С. 33-37. |
Abstract: | The article discusses the importance of the development of professional identity in the course of training in high school. Determined components of the concept of professional suitability and professional readiness. The factors affecting the development of professional identity in the course of training in high school В статье рассматривается значение развития профессиональной идентичности в процессе обучения в вузе. Определяются составляющие понятия профессиональная пригодность и профессиональная готовность. Обозначены факторы, влияющие на развитие профессиональной идентичности в процессе обучения в вузе |
Keywords: | PROFESSIONAL IDENTITY PROFESSIONAL EDUCATION PROFESSIONAL SELF-DETERMINATION PROFESSION PROFESSIONAL READINESS ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ИДЕНТИЧНОСТЬ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ САМООПРЕДЕЛЕНИЕ ПРОФЕССИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ГОТОВНОСТЬ |
Conference name: | Личность в профессионально-образовательном пространстве |
Conference date: | 25.11.2015 |
Origin: | Личность в профессионально-образовательном пространстве : материалы XIV Всероссийской научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2015 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
lpop_2015_07.pdf | 351,97 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.