Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/10619
Title: Роль экспертных систем в процессе управления знаниями
Authors: Суслова, И. А.
Issue Date: 2004
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Суслова, И. А. Роль экспертных систем в процессе управления знаниями / И. А. Суслова // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 11-й Всероссийской научно-практической конференции, 24-27 мая 2004 г., г. Екатеринбург / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург, 2004. - С. 194-196.
Abstract: Expert systems are better than traditional information technologies. Intellectual programs build individual model of the subject during training. Process of knowledge accumulation and process of constant perfection of formal descriptions are the basic processes which are supported by expert system
Keywords: ВЫСШЕЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ИННОВАЦИИ В ОБРАЗОВАНИИ
ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ИННОВАЦИИ
Conference name: Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании
Conference date: 24-27.05.2004
Origin: Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 11-й Всероссийской научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2004
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ippo_2004_119.pdf201,94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.