Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/10711
Title: Многоуровневое тестирование - способ повышения качества усвоения дисциплины
Authors: Бахарева, И. Т.
Шадрина, С. П.
Issue Date: 2004
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Бахарева, И. Т. Многоуровневое тестирование - способ повышения качества усвоения дисциплины / И. Т. Бахарева, С. П. Шадрина // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 11-й Всероссийской научно-практической конференции, 24-27 мая 2004 г., г. Екатеринбург / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург, 2004. - С. 150-151.
Abstract: The introductory test in the beginning of a subject or the studying coarse of a subject or its sections includes some questions (examples, tasks) that a student is to solve for mastering a certain discipline. A test marks the starting (zero) students cognitive level (the preparedness of a student to master a subject). For example, the introductory test consist of questions in math’s prior to the studying of strength of materials questions and examples in static’s are considered first
Keywords: ВЫСШЕЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ИННОВАЦИИ В ОБРАЗОВАНИИ
ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ИННОВАЦИИ
Conference name: Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании
Conference date: 24-27.05.2004
Origin: Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 11-й Всероссийской научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2004
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ippo_2004_091.pdf158,29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.