Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/10711
Title: | Многоуровневое тестирование - способ повышения качества усвоения дисциплины |
Authors: | Бахарева, И. Т. Шадрина, С. П. |
Issue Date: | 2004 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Бахарева, И. Т. Многоуровневое тестирование - способ повышения качества усвоения дисциплины / И. Т. Бахарева, С. П. Шадрина // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 11-й Всероссийской научно-практической конференции, 24-27 мая 2004 г., г. Екатеринбург / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург, 2004. - С. 150-151. |
Abstract: | The introductory test in the beginning of a subject or the studying coarse of a subject or its sections includes some questions (examples, tasks) that a student is to solve for mastering a certain discipline. A test marks the starting (zero) students cognitive level (the preparedness of a student to master a subject). For example, the introductory test consist of questions in math’s prior to the studying of strength of materials questions and examples in static’s are considered first |
Keywords: | ВЫСШЕЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ИННОВАЦИИ В ОБРАЗОВАНИИ ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ИННОВАЦИИ |
Conference name: | Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании |
Conference date: | 24-27.05.2004 |
Origin: | Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 11-й Всероссийской научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2004 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ippo_2004_091.pdf | 158,29 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.