Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/10816
Title: | Роль системы задач и заданий по педпрактике в формировании профессиональной компетенции учителя иностранного языка |
Authors: | Маняйкина, Н. В. Халявина, Т. В. |
Issue Date: | 2005 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Маняйкина, Н. В. Роль системы задач и заданий по педпрактике в формировании профессиональной компетенции учителя иностранного языка / Н. В. Маняйкина, Т. В. Халявина // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 12-й Всероссийской научно-практической конференции, 24-26 мая 2005 г., г. Екатеринбург / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург, 2005. - С. 108-109. |
Abstract: | The article is mostly concerned with the tasks for the schoolteaching practice. Its content depends directly on the types of the activities students undergo. Pedagogical and psychological peculiarities along with the foreign language prominence are also of great importance |
Keywords: | ВЫСШЕЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ИННОВАЦИИ В ОБРАЗОВАНИИ ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ИННОВАЦИИ |
Conference name: | Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании |
Conference date: | 24-26.05.2005 |
Origin: | Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 12-й Всероссийской научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2005 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ippo-2005-067.pdf | 152,28 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.