Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/11334
Title: | Обучение без сессии: принципы ФГОС ВПО 3-го поколения в свете исследования М. Фуко «Надзирать и наказывать» |
Authors: | Зайцева, А. В. |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Зайцева, А. В. Обучение без сессии: принципы ФГОС ВПО 3-го поколения в свете исследования М. Фуко «Надзирать и наказывать» / А. В. Зайцева // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 17-й Всероссийской научно-практической конференции, 22-24 ноября 2011 г., Екатеринбург / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург, 2011. - С. 167-168. |
Abstract: | The research paper Discipline and Punish. The Birth of the Prison by M. Foucault serves as an example for the assessment of one of the fundamentals in the traditional higher education system - the borderline control. The advantages of the point-and-rating assessment system are shown |
Keywords: | ИННОВАЦИИ В ОБРАЗОВАНИИ ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ИННОВАЦИИ ВЫСШЕЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ ОБРАЗОВАНИЕ |
Conference name: | Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании |
Conference date: | 22-24.11.2011 |
Origin: | Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 17-й Всероссийской научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2011 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ippo_2011_111.pdf | 165,98 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.