Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/11611
Title: | Роль экспериментальной площадки в подготовке будущих учителей к работе с детьми из антисоциальных семей |
Authors: | Чукреева, В. В. |
Issue Date: | 2010 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Чукреева, В. В. Роль экспериментальной площадки в подготовке будущих учителей к работе с детьми из антисоциальных семей / В. В. Чукреева // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 16-й Всероссийской научно-практической конференции, 23-25 ноября 2010 г., г. Екатеринбург / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург, 2010. - C. 306-307. |
Abstract: | The work within the framework of the experimental ground allow to widen future teachers’ theoretical and practical skills and improve their preparation for the work with children of unhappy families. The correction of the educational plan don’t disturb the integrity of the pedagogical system and only supplement her and create conditions for forming the competences of future teachers |
Keywords: | ВЫСШЕЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ИННОВАЦИИ В ОБРАЗОВАНИИ ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ИННОВАЦИИ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ ТЕХНОЛОГИИ |
Conference name: | Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании |
Conference date: | 23-25.11.2010 |
Origin: | Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 16-й Всероссийской научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2010 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ippo_2010_199.pdf | 163,12 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.