Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/17993
Title: Стратегия повышения эффективности обеспечения ИТ - услуг российской производственно-инжиниринговой компании
Other Titles: Strategy of increase in efficiency of providing it - services of the Russian industrial and engineering company
Authors: Makhmutov, R. R.
Belousova, I. D.
Махмутов, Р. Р.
Белоусова, И. Д.
Issue Date: 2017
Publisher: РГППУ
Citation: Махмутов, Р. Р. Стратегия повышения эффективности обеспечения ИТ - услуг российской производственно-инжиниринговой компании / Р. Р. Махмутов, И. Д. Белоусова // Новые информационные технологии в образовании и науке : НИТО-2017 : материалы X международной научно-практической конференции, Екатеринбург, 27 февраля - 3 марта 2017 г. / Рос. гос. проф.-пед. ун-т [и др.]. - Екатеринбург : РГППУ, 2017. - С. 512-516.
Abstract: In article the problem of development of strategy of increase in efficiency of providing customer support department for the Russian production engineering company is considered
В статье рассматривается проблема разработки стратегии повышения эффективности обеспечения службы поддержки пользователей для российской производственно-инжиниринговой компании
Keywords: USER OF IT SERVICES
CUSTOMER SUPPORT DEPARTMENT
ПОЛЬЗОВАТЕЛЬ ИТ – УСЛУГ
СЛУЖБА ПОДДЕРЖКИ ПОЛЬЗОВАТЕЛЕЙ
Conference name: Новые информационные технологии в образовании и науке
Conference date: 27.02-3.03.2017
ISBN: 978-5-8295-0500-4
Origin: Новые информационные технологии в образовании и науке : НИТО-2017 : материалы X международной научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2017
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
978-5-8295-0500-4_2017_128.pdf1,47 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.