Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/18899
Title: Инновационные процессы и маркетинг в сфере образования
Authors: Жигунова, Т. Н.
Issue Date: 1997
Publisher: УГППУ
Citation: Жигунова, Т. Н. Инновационные процессы и маркетинг в сфере образования / Т. Н. Жигунова // Повышение академического уровня учебных заведений на основе новых образовательных технологий : тезисы докладов Российской научно-практической конференции по инновациям в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании, 24-28 ноября 1997 г., г. Екатеринбург. В 3 ч. Ч. 1 / Урал. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург : Издательство УГППУ, 1997. - С. 14-16.
Abstract: Innovative processes accumulation brings substantial changes of opinions modem education. Marketing activity is one of the new tendencies in development of educational sphere. The most important components of marketing have: to find the people's needs for educational services with care, be able to respond to demands satisfaction, deep analysis of requirements, their adjustment and the vision for future
Keywords: ВЫСШЕЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ СТАНДАРТЫ ВЫСШЕГО ОБРАЗОВАНИЯ
ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ В ОБРАЗОВАНИИ
ЛИЧНОСТНО ОРИЕНТИРОВАННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ ОБУЧЕНИЯ
Conference name: Повышение академического уровня учебных заведений на основе новых образовательных технологий
Conference date: 24-28.11.1997
Origin: Повышение академического уровня учебных заведений на основе новых образовательных технологий : тезисы докладов Российской научно-практической конференции по инновациям в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании. В 3 ч. Ч. 1. — Екатеринбург, 1997
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
pau_1997_1_06.pdf1,12 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.