Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/19908
Title: Педагогические детерминанты формирования профессионально-этической культуры будущих работников прокуратуры
Other Titles: Pedagogic Determinants of Would-Be Prosecutors’ Professional Ethical Culture Formation
Authors: Pogorelova, T. F.
Погорелова, Т. Ф.
Issue Date: 2013
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Погорелова, Т. Ф. Педагогические детерминанты формирования профессионально-этической культуры будущих работников прокуратуры / Т. Ф. Погорелова // Научный диалог. - 2013. - № 8 (20) : Педагогика. - С. 87-95.
Abstract: The article covers major pedagogic factors determining development of the would-be prosecutors’ professional ethical culture during the process of their training in a higher education institution. The author presents a fragment of a scientific research on the problem of identifying content characteristics, pedagogical conditions and methods of purposeful formation of the would-be prosecutors’ professional ethical qualities
Рассматривается содержание основных педагогических факторов, обусловливающих развитие профессионально-этической культуры будущих прокурорских работников в процессе вузовской подготовки. Автором представлен фрагмент научного исследования, посвященный проблеме определения содержательных характеристик, педагогических условий и методов целенаправленного формирования профессионально-этических качеств у будущих прокуроров
Keywords: ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ЭТИЧЕСКАЯ КУЛЬТУРА
PROFESSIONAL ETHICAL CULTURE
ЭТИКА ПОВЕДЕНИЯ
ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЕ КАЧЕСТВА ПРОКУРОРА
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ИДЕНТИФИКАЦИЯ
PROFESSIONAL IDENTITY
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ СТАНОВЛЕНИЕ
PROFESSIONAL FORMATION
BEHAVIORAL ETHICS
PROSECUTOR'S PROFESSIONAL QUALITIES
ISSN: 2225-756X
Origin: Научный диалог. — 2013. — № 20
Appears in Collections:Научный диалог

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2013_20_007.pdf1,43 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.