Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/21198
Title: | Взаимосвязь саморегуляции и личной профессиональной перспективы на этапе профессиональной подготовки |
Other Titles: | The relationship of self-regulation and personal professional perspectives on the stage of vocational education |
Authors: | Заводчиков, Д. П. Zavodchikov, D. P. |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | РГППУ |
Citation: | Заводчиков, Д. П. Взаимосвязь саморегуляции и личной профессиональной перспективы на этапе профессиональной подготовки / Д. П. Заводчиков // Личность в профессионально-образовательном пространстве : материалы XV Всероссийской научно-практической конференции, 25 ноября 2016 г., [г. Екатеринбург] / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург : РГППУ, 2016. - С. 32-38. |
Abstract: | The article discusses the relationship of self-regulation parameters and components of personal professional perspectives on the vocational education stage as a system of substantive and procedural components of forecasting and implementing professional future В статье рассматривается взаимосвязь параметров саморегуляции и компонентов личной профессиональной перспективы на этапе профессиональной подготовки как система содержательных и процессуальных компонентов прогнозирования и реализации профессионального будущего |
Keywords: | SUBJECT PERSONALITY SELF-REGULATION PERSONAL PROFESSIONAL PLAN PROFESSIONAL FUTURE СУБЪЕКТ ЛИЧНОСТЬ САМОРЕГУЛЯЦИЯ ЛИЧНЫЙ ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЙ ПЛАН ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ БУДУЩЕЕ |
Conference name: | Личность в профессионально-образовательном пространстве |
Conference date: | 25.11.2016 |
ISBN: | 978-5-91416-002-6 |
Russian Science Citation Index Identifier: | 29941305 |
Origin: | Личность в профессионально-образовательном пространстве : материалы XV Всероссийской научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2016 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
lpop_2016_007.pdf | 191,57 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.