Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/23666
Title: | Проектирование альтернативных сценариев профессионального будущего |
Other Titles: | Designing alternative scenarios for a professional future |
Authors: | Манякова, П. О. Manyakova, P. O. |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | РГППУ |
Citation: | Манякова, П. О. Проектирование альтернативных сценариев профессионального будущего / П. О. Манякова // Непрерывное образование: теория и практика реализации : материалы Международной научно-практической конференции, 22 января 2018 г., Екатеринбург / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург : РГППУ, 2018. - С. 77-80. |
Abstract: | The article deals with the features of designing alternative scenarios for a professional future. This article presents different points of view of the authors who are considering this issue. The technology of designing alternative scenarios for the professional future is proposed В статье рассматриваются особенности проектирования альтернативных сценариев будущего. В данной работе представлены различные точки зрения авторов, рассматривающих данный вопрос. Предлагается технология проектирования альтернативных сценариев профессионального будущего |
Keywords: | ALTERNATIVE SCENARIOS OF THE FUTURE THE IMAGE OF A PROFESSIONAL FUTURE PROFESSIONAL FUTURE PROFESSIONAL DEVELOPMENT АЛЬТЕРНАТИВНЫЕ СЦЕНАРИИ БУДУЩЕГО ОБРАЗ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО БУДУЩЕГО ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ БУДУЩЕЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ РАЗВИТИЕ |
Conference name: | Непрерывное образование: теория и практика реализации |
Conference date: | 22.01.2018 |
ISBN: | 978-5-91256-401-7 |
Origin: | Непрерывное образование: теория и практика реализации : материалы Международной научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2018 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
notpr_2018_020.pdf | 411,61 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.