Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/23802
Title: О понятии педагогические условия реализации метода комплексного проектирования
Other Titles: On the concept of pedagogical conditions of realization of the method for integrated design
Authors: Колесникова, Е. А.
Kolesnikova, E. A.
Issue Date: 2018
Publisher: РГППУ
Citation: Колесникова, Е. А. О понятии педагогические условия реализации метода комплексного проектирования / Е. А. Колесникова // Акмеология профессионального образования : материалы 14-й Всероссийской научно-практической конференции, 14–15 марта 2018 г., Екатеринбург. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2018. - С. 360-363.
Abstract: The article discusses the concepts of "pedagogical conditions", "method of integrated design" in architectural education, identified the necessary pedagogical conditions for the implementation of the method of integrated design in the training of students of the University of architecture and arts
В статье рассматриваются понятия «педагогические условия», «метод комплексного проектирования» в архитектурном образовании, обозначены необходимые педагогические условия реализации метода комплексного проектирования при подготовке студентов архитектурно-художественного университета
Keywords: PEDAGOGICAL CONDITIONS
ARCHITECTURAL DESIGN
INTEGRATED DESIGN METHOD
ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ УСЛОВИЯ
АРХИТЕКТУРНОЕ ПРОЕКТИРОВАНИЕ
МЕТОД КОМПЛЕКСНОГО ПРОЕКТИРОВАНИЯ
Conference name: Акмеология профессионального образования
Conference date: 14-15.03.2018
ISBN: 978-5-8295-0561-5
Origin: Акмеология профессионального образования : материалы 14-й Всероссийской научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2018
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
apo_2018_14_097.pdf325,6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.