Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/25436
Title: | Адаптивное управление обучением в информационно-образовательной среде вуза |
Other Titles: | Adaptive management of education in the hei e-learning environment |
Authors: | Токтарова, В. И. Toktarova, V. I. |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | РГППУ |
Citation: | Токтарова, В. И. Адаптивное управление обучением в информационно-образовательной среде вуза / В. И. Токтарова // Наука. Информатизация. Технологии. Образование : материалы XI международной научно-практической конференции, г. Екатеринбург, 26 февраля - 2 марта 2018 г. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2018. - С. 80-85. |
Abstract: | The paper describes issues related to the implementation of adaptive management of the learning process of students in the context of modern e-learning environment (EEE) of the HEI. The structure of interaction of subjects of education and basic types of adaptive management are considered. The scheme of management of training in EEE is given В статье рассмотрены вопросы, связанные с реализацией адаптивного управления процессом обучения студентов в контексте современной информационно-образовательной среды. Рассмотрена структура взаимодействия субъектов обучения, описаны основные виды адаптивного управления, приведена схема управления обучением студентов в ИОС |
Keywords: | ADAPTIVE MANAGEMENT E-LEARNING E-LEARNING ENVIRONMENT HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS АДАПТИВНОЕ УПРАВЛЕНИЕ ЭЛЕКТРОННОЕ ОБУЧЕНИЕ ИНФОРМАЦИОННО-ОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ СРЕДА ВУЗ |
Conference name: | Наука. Информатизация. Технологии. Образование |
Conference date: | 26.02-2.03.2018 |
ISBN: | 978-5-8295-0488-5 |
Origin: | Наука. Информатизация. Технологии. Образование : материалы XI международной научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2018 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
nito_2018_010.pdf | 583,64 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.