Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/25451
Title: | Новые информационные технологии в музыкально-теоретической подготовке бакалавров педагогического образования |
Other Titles: | New information technologies are in musically-theoretical preparation of bachelors of pedagogical education |
Authors: | Буторина, Н. И. Butorina, N. |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | РГППУ |
Citation: | Буторина, Н. И. Новые информационные технологии в музыкально-теоретической подготовке бакалавров педагогического образования / Н. И. Буторина // Наука. Информатизация. Технологии. Образование : материалы XI международной научно-практической конференции, г. Екатеринбург, 26 февраля - 2 марта 2018 г. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2018. - С. 176-188. |
Abstract: | The need to apply new information technologies in the process of musical and theoretical training of bachelors in the field of music and computer technologies is being updated. The possibilities of using these technologies for mastering the content of musical and theoretical disciplines are indicated Актуализируется необходимость применения новых информационных технологий в процессе музыкально-теоретической подготовки бакалавров в области музыкально-компьютерных технологий. Указываются возможности использования данных технологий при освоении студентами содержания музыкально-теоретических дисциплин |
Keywords: | NEW INFORMATION TECHNOLOGIES MUSICAL AND THEORETICAL TRAINING STUDENTS-BACHELORS НОВЫЕ ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ МУЗЫКАЛЬНО-ТЕОРЕТИЧЕСКАЯ ПОДГОТОВКА СТУДЕНТЫ-БАКАЛАВРЫ |
Conference name: | Наука. Информатизация. Технологии. Образование |
Conference date: | 26.02-2.03.2018 |
ISBN: | 978-5-8295-0488-5 |
Origin: | Наука. Информатизация. Технологии. Образование : материалы XI международной научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2018 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
nito_2018_024.pdf | 580,69 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.