Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/25792
Title: | Формирование культуры осознанности учителей и учеников через коучинговую технологию |
Other Titles: | The creation of a culture of awareness to teachers and students via coaching technology |
Authors: | Дельцова, И. А. Deltsova, I. A. |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | РГППУ |
Citation: | Дельцова, И. А. Формирование культуры осознанности учителей и учеников через коучинговую технологию / И. А. Дельцова // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : материалы 23-й Международной научно-практической конференции, 24–25 апреля 2018 г., г. Екатеринбург. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2018. - С. 357-359. |
Abstract: | The article describes the potentiality of active learning coaching technologies for forming of cultural awareness of teachers and students through strategies: leverage real-world case studies, dig into, rather than avoid, the complexity, regularly practice empathy Анализируются возможности использования коучинговых технологий активного обучения с целью формирования культуры осознанности учителей и учеников через такие стратегии как исследование реальных ситуаций; погружение в проблему, а не избегание сложностей; регулярные практики сочувствия и сопереживания |
Keywords: | COACHING COACHING TOOLS CULTURE OF AWARENESS OF THE TEACHER CULTURE OF AWARENESS OF THE TEACHER STRATEGY OF DEVELOPMENT OF CULTURE OF AWARENESS КОУЧИНГ КОУЧИНГОВЫЕ ИНСТРУМЕНТЫ КУЛЬТУРА ОСОЗНАННОСТИ УЧИТЕЛЯ КУЛЬТУРА ОСОЗНАННОСТИ УЧЕНИКА СТРАТЕГИИ РАЗВИТИЯ КУЛЬТУРЫ ОСОЗНАННОСТИ |
Conference name: | Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании |
Conference date: | 24-25.04.2018 |
ISBN: | 978-5-8050-0650-1 |
Origin: | Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : материалы 23-й Международной научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2018 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
978-5-8050-0650-1_109.pdf | 149,96 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.