Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/25873
Title: | Сетевые формы организации методической деятельности как фактор совершенствования качества непрерывного образования учителей |
Other Titles: | Network forms of the organization of methodical activity as factor of improvement of quality of continuous education of teachers |
Authors: | Сорокина, Н. Е. Sorokina, N. E. |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | РГППУ |
Citation: | Сорокина, Н. Е. Сетевые формы организации методической деятельности как фактор совершенствования качества непрерывного образования учителей / Н. Е. Сорокина // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : материалы 23-й Международной научно-практической конференции, 24–25 апреля 2018 г., г. Екатеринбург. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2018. - С. 597-599. |
Abstract: | In this article there is a speech about use of network (remote) forms of the organization of methodical activity. Conclusions are drawn that use of network (remote) forms of the organization of methodical activity promotes improvement of quality of continuous education of teachers Рассмотрены сетевые (удаленные) формы организации методической деятельности. Сделан вывод, что использование сетевых (дистанционных) форм организации методической деятельности способствует повышению качества непрерывного образования учителей |
Keywords: | TEACHERS QUALITY GOOGLE SERVICES PROGRAM SCHOOLS KINDERGARTENS УЧИТЕЛЯ КАЧЕСТВО СЕРВИСЫ GOOGLE ПРОГРАММА ШКОЛЫ ДЕТСКИЕ САДЫ |
Conference name: | Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании |
Conference date: | 24-25.04.2018 |
ISBN: | 978-5-8050-0650-1 |
Origin: | Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : материалы 23-й Международной научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2018 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
978-5-8050-0650-1_182.pdf | 149,82 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.