Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/25905
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Большакова, З. М. | ru |
dc.contributor.author | Тулькибаева, Н. Н. | ru |
dc.contributor.author | Bolshakova, Z. M. | en |
dc.contributor.author | Tulkibaeva, N. N. | en |
dc.coverage.spatial | RU | en |
dc.coverage.spatial | RSVPU | en |
dc.coverage.spatial | РФ | ru |
dc.coverage.spatial | РГППУ | ru |
dc.date.accessioned | 2018-09-03T16:56:09Z | - |
dc.date.available | 2018-09-03T16:56:09Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Большакова, З. М. Тенденции современного понимания средств решения задач / З. М. Большакова, Н. Н. Тулькибаева // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : материалы 23-й Международной научно-практической конференции, 24–25 апреля 2018 г., г. Екатеринбург. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2018. - С. 16-20. | ru |
dc.identifier.isbn | 978-5-8050-0650-1 | - |
dc.identifier.uri | https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/25905 | - |
dc.description.abstract | The article deals with the tendency of concepts meanings clarification: the problem, its structure as a system, the content of individual components of the structure. A new interpretation of the theory devoted to full assimilation of knowledge as a set of learning local processes that create the property of knowledge functionality | en |
dc.description.abstract | Рассмотрена тенденция уточнений смыслов понятий: задача, ее структура как система, содержание отдельных компонентов структуры. Новое толкование теории полного усвоения знаний как совокупности познания частных процессов, создающих свойство функциональности знаний | ru |
dc.format.mimetype | application/pdf | en |
dc.language.iso | ru | en |
dc.publisher | РГППУ | ru |
dc.relation.ispartof | Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : материалы 23-й Международной научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2018 | ru |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en |
dc.subject | PROBLEM | en |
dc.subject | PROBLEM SOLVING THEORY | en |
dc.subject | MODEL OF PROBLEM CLASSIFICATION | en |
dc.subject | THE THEORY OF COMPLETE ASSIMILATION OF KNOWLEDGE AS A LEARNED SET OF SPECIFIC PROCESSES | en |
dc.subject | ЗАДАЧА | ru |
dc.subject | ТЕОРИЯ РЕШЕНИЯ ЗАДАЧ | ru |
dc.subject | МОДЕЛЬ КЛАССИФИКАЦИИ ЗАДАЧ | ru |
dc.subject | ТЕОРИЯ ПОЛНОГО УСВОЕНИЯ ЗНАНИЙ КАК ПОЗНАННАЯ СОВОКУПНОСТЬ КОНКРЕТНЫХ ПРОЦЕССОВ | ru |
dc.title | Тенденции современного понимания средств решения задач | ru |
dc.title.alternative | Trends of modern understanding the problem-solving means | en |
dc.type | Conference Paper | en |
dc.type | info:eu-repo/semantics/conferenceObject | en |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | en |
local.conference.name | Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании | ru |
local.conference.date | 24-25.04.2018 | - |
dcterms.audience | Other | en |
dcterms.audience | Parents and Families | en |
dcterms.audience | Researchers | en |
dcterms.audience | School Support Staff | en |
dcterms.audience | Students | en |
dcterms.audience | Teachers | en |
local.description.firstpage | 16 | - |
local.description.lastpage | 20 | - |
local.issue | 23 | - |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
978-5-8050-0650-1_003.pdf | 170,11 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.