Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/25905
Title: Тенденции современного понимания средств решения задач
Other Titles: Trends of modern understanding the problem-solving means
Authors: Большакова, З. М.
Тулькибаева, Н. Н.
Bolshakova, Z. M.
Tulkibaeva, N. N.
Issue Date: 2018
Publisher: РГППУ
Citation: Большакова, З. М. Тенденции современного понимания средств решения задач / З. М. Большакова, Н. Н. Тулькибаева // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : материалы 23-й Международной научно-практической конференции, 24–25 апреля 2018 г., г. Екатеринбург. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2018. - С. 16-20.
Abstract: The article deals with the tendency of concepts meanings clarification: the problem, its structure as a system, the content of individual components of the structure. A new interpretation of the theory devoted to full assimilation of knowledge as a set of learning local processes that create the property of knowledge functionality
Рассмотрена тенденция уточнений смыслов понятий: задача, ее структура как система, содержание отдельных компонентов структуры. Новое толкование теории полного усвоения знаний как совокупности познания частных процессов, создающих свойство функциональности знаний
Keywords: PROBLEM
PROBLEM SOLVING THEORY
MODEL OF PROBLEM CLASSIFICATION
THE THEORY OF COMPLETE ASSIMILATION OF KNOWLEDGE AS A LEARNED SET OF SPECIFIC PROCESSES
ЗАДАЧА
ТЕОРИЯ РЕШЕНИЯ ЗАДАЧ
МОДЕЛЬ КЛАССИФИКАЦИИ ЗАДАЧ
ТЕОРИЯ ПОЛНОГО УСВОЕНИЯ ЗНАНИЙ КАК ПОЗНАННАЯ СОВОКУПНОСТЬ КОНКРЕТНЫХ ПРОЦЕССОВ
Conference name: Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании
Conference date: 24-25.04.2018
ISBN: 978-5-8050-0650-1
Origin: Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : материалы 23-й Международной научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2018
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
978-5-8050-0650-1_003.pdf170,11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.