Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/25910
Title: О методологии фундаментализации математической подготовки педагогов профессионального обучения
Other Titles: About methodology of fundamentalization of mathematical training of teachers of vocational education
Authors: Перминов, Е. А.
Perminov, E. A.
Issue Date: 2018
Publisher: РГППУ
Citation: Перминов, Е. А. О методологии фундаментализации математической подготовки педагогов профессионального обучения / Е. А. Перминов // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : материалы 23-й Международной научно-практической конференции, 24–25 апреля 2018 г., г. Екатеринбург. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2018. - С. 113-116.
Abstract: In article the main directions of fundamentalization of mathematical education are analyzed. As a result some important methodological features of fundamentalization of mathematical training of teachers of vocational education come to light
Анализируются основные направления фундаментализации математического образования. В результате выявляются некоторые важные методологические особенности фундаментализации математической подготовки педагогов профессионального обучения
Keywords: TEACHERS OF VOCATIONAL EDUCATION
MATHEMATICAL PREPARATION
FUNDAMENTALIZATION METHODOLOG
ПЕДАГОГИ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО ОБУЧЕНИЯ
МАТЕМАТИЧЕСКАЯ ПОДГОТОВКА
МЕТОДОЛОГИЯ ФУНДАМЕНТАЛИЗАЦИИ
Conference name: Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании
Conference date: 24-25.04.2018
ISBN: 978-5-8050-0650-1
Origin: Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : материалы 23-й Международной научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2018
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
978-5-8050-0650-1_034.pdf159,37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.