Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/25910
Title: | О методологии фундаментализации математической подготовки педагогов профессионального обучения |
Other Titles: | About methodology of fundamentalization of mathematical training of teachers of vocational education |
Authors: | Перминов, Е. А. Perminov, E. A. |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | РГППУ |
Citation: | Перминов, Е. А. О методологии фундаментализации математической подготовки педагогов профессионального обучения / Е. А. Перминов // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : материалы 23-й Международной научно-практической конференции, 24–25 апреля 2018 г., г. Екатеринбург. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2018. - С. 113-116. |
Abstract: | In article the main directions of fundamentalization of mathematical education are analyzed. As a result some important methodological features of fundamentalization of mathematical training of teachers of vocational education come to light Анализируются основные направления фундаментализации математического образования. В результате выявляются некоторые важные методологические особенности фундаментализации математической подготовки педагогов профессионального обучения |
Keywords: | TEACHERS OF VOCATIONAL EDUCATION MATHEMATICAL PREPARATION FUNDAMENTALIZATION METHODOLOG ПЕДАГОГИ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО ОБУЧЕНИЯ МАТЕМАТИЧЕСКАЯ ПОДГОТОВКА МЕТОДОЛОГИЯ ФУНДАМЕНТАЛИЗАЦИИ |
Conference name: | Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании |
Conference date: | 24-25.04.2018 |
ISBN: | 978-5-8050-0650-1 |
Origin: | Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : материалы 23-й Международной научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2018 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
978-5-8050-0650-1_034.pdf | 159,37 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.