Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/28258
Title: Практика формирования IТ-компетенции педагога (опыт ИМЦ Железнодорожного района г. Екатеринбурга)
Other Titles: Practice of formation of it-competence of the teacher (the experience of the IMC of the Railway district of Yekaterinburg)
Authors: Сорокина, Н. Е.
Хмелькова, Н. В.
Sorokina, N. E.
Khmelkova, N. V.
Issue Date: 2019
Publisher: РГППУ
Citation: Сорокина, Н. Е. Практика формирования IТ-компетенции педагога (опыт ИМЦ Железнодорожного района г. Екатеринбурга) / Н. Е. Сорокина, Н. В. Хмелькова // Наука. Информатизация. Технологии. Образование : материалы XII международной научно-практической конференции, г. Екатеринбург, 25 февраля - 1 марта 2019 г. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2019. - С. 219-225.
Abstract: In the article, the authors raise the question of the need for the formation of IT competence of the teacher in the development of the information society. It is noted that the implementation of modern requirements of the professional standard of the teacher is impossible without the formed competence in the field of IT
В статье авторами ставится вопрос о необходимости формирования IT-компетенции педагога в условиях развития информационного общества. Отмечается, что выполнение современных требований профессионального стандарта педагога невозможно без сформированной компетентности в сфере
Keywords: ITCOMPETENCE
PROFESSIONAL STANDARD OF THE TEACHER
ONLINE TECHNOLOGIES
IT-КОМПЕТЕНТНОСТЬ
ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЙ СТАНДАРТ ПЕДАГОГА
ОНЛАЙН-ТЕХНОЛОГИИ
Conference name: Наука. Информатизация. Технологии. Образование
Conference date: 1.03.2019
Origin: Наука. Информатизация. Технологии. Образование : материалы XII международной научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2019
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
978-5-8295-0623-0_2019_028.pdf752,23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.