Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/28293
Title: | Измерение сформированности компетенций по текущей успеваемости студентов |
Other Titles: | Competence measurement on students current grades |
Authors: | Братищенко, В. В. Bratischenko, V. V. |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | РГППУ |
Citation: | Братищенко, В. В. Измерение сформированности компетенций по текущей успеваемости студентов / В. В. Братищенко // Наука. Информатизация. Технологии. Образование : материалы XII международной научно-практической конференции, г. Екатеринбург, 25 февраля - 1 марта 2019 г. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2019. - С. 451-458. |
Abstract: | In the article, it is proposed to use student’s current grades to measure the competencies. An information technology has been developed that includes a description of assessment tools in the form of a list of components, each of which is associated with exactly one competency, a program for entering such descriptions and registration of students' current grades В статье предлагается использовать данные текущей успеваемости для измерения сформированности компетенций. Разработана информационная технология, включающая описание оценочных средств в виде списка компонент, каждый из которых связан ровно с одной компетенцией, программы ввода таких описаний и регистрации оценок студентов |
Keywords: | COMPETENCE COMPETENCE MEASUREMENT CURRENT GRADE COMPUTER TECHNOLOGY FOR ACCOUNTING GRADES КОМПЕТЕНЦИЯ ОЦЕНКИ СФОРМИРОВАННОСТИ КОМПЕТЕНЦИЙ ТЕКУЩАЯ УСПЕВАЕМОСТЬ КОМПЬЮТЕРНАЯ ТЕХНОЛОГИЯ УЧЕТА |
Conference name: | Наука. Информатизация. Технологии. Образование |
Conference date: | 1.03.2019 |
Origin: | Наука. Информатизация. Технологии. Образование : материалы XII международной научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2019 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
978-5-8295-0623-0_2019_060.pdf | 576,41 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.