Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/28372
Title: Перспективы развития направления подготовки «Профессиональное обучение (сервис)»
Other Titles: Prospects of development of the specialty «Vocational training (service)»
Authors: Краюхина, О. Е.
Тарасюк, О. В.
Krayukhina, O. E.
Tarasyuk, O. V.
Issue Date: 2019
Publisher: РГППУ
Citation: Краюхина, О. Е. Перспективы развития направления подготовки «Профессиональное обучение (сервис)» / О. Е. Краюхина, О. В. Тарасюк // Акмеология профессионального образования : материалы 15-й Всероссийской научно-практической конференции, 13–14 марта 2019 г., Екатеринбург. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2019. - С. 67-70.
Abstract: The article deals with one of the promising areas of development of the training direction "Vocational training" on the example of the profile "Service", which consists in advanced training of teachers of vocational training in the field of image technologies in the fashion and beauty industry
В статье рассматривается одно из перспективных направлений развития направления подготовки «Профессиональное обучение» на примере профиля «Сервис», заключающееся в опережающей подготовке педагогов профессионального обучения в области технологий имиджа в индустрии моды и красоты
Keywords: TEACHER OF VOCATIONAL TRAINING
THE SYSTEM OF SECONDARY VOCATIONAL EDUCATION (SPO)
ATLAS OF NEW PROFESSIONS
PROFESSIONAL STANDARD
COMPETENCE
PROFESSIONAL AND PEDAGOGICAL COMPETENCE OF THE TEACHER OF VOCATIONAL TRAINING
ПЕДАГОГ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО ОБУЧЕНИЯ
СИСТЕМА СРЕДНЕГО ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ (СПО)
АТЛАС НОВЫХ ПРОФЕССИЙ
ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЙ СТАНДАРТ
КОМПЕТЕНЦИИ
ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ ПЕДАГОГА ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО ОБУЧЕНИЯ.
Conference name: Акмеология профессионального образования
Conference date: 13-14.03.2019
Origin: Акмеология профессионального образования : материалы 15-й Всероссийской научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2019
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
978-5-8295-0624-7_2019_018.pdf546,71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.