Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/28386
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чапаев, Н. К. | ru |
dc.contributor.author | Chapaev, N. К. | en |
dc.coverage.spatial | RU | en |
dc.coverage.spatial | RSVPU | en |
dc.coverage.spatial | РФ | ru |
dc.coverage.spatial | РГППУ | ru |
dc.date.accessioned | 2019-09-08T17:09:25Z | - |
dc.date.available | 2019-09-08T17:09:25Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Чапаев, Н. К. Традиции легитимации педагогики как научного и социокультурного феномена: историко-образовательный аспект / Н. К. Чапаев // Акмеология профессионального образования : материалы 15-й Всероссийской научно-практической конференции, 13–14 марта 2019 г., Екатеринбург. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2019. - С. 109-115. | ru |
dc.identifier.uri | https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/28386 | - |
dc.description.abstract | The paper defines and characterizes approaches to solving the problem of legitimization of pedagogy as a science, art and technology in the aspect of its historical development | en |
dc.description.abstract | В работе определены и охарактеризованы подходы к решению проблемы легитимации педагогики как науки, искусства и техники в аспекте ее исторического развития | ru |
dc.format.mimetype | application/pdf | en |
dc.language.iso | ru | en |
dc.publisher | РГППУ | ru |
dc.relation.ispartof | Акмеология профессионального образования : материалы 15-й Всероссийской научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2019 | ru |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en |
dc.subject | SCIENTIFIC LEGITIMATION | en |
dc.subject | PEDAGOGY AS SCIENCE | en |
dc.subject | PEDAGOGY AS ART | en |
dc.subject | PEDAGOGY AS TECHNIQUE | en |
dc.subject | НАУЧНАЯ ЛЕГИТИМАЦИЯ | ru |
dc.subject | ПЕДАГОГИКА КАК НАУКА | ru |
dc.subject | ПЕДАГОГИКА КАК ИСКУССТВО | ru |
dc.subject | ПЕДАГОГИКА КАК ТЕХНИКА | ru |
dc.title | Традиции легитимации педагогики как научного и социокультурного феномена: историко-образовательный аспект | ru |
dc.title.alternative | Traditions of legitimization of pedagogy as a scientific and socio-cultural phenomenon: historical and educational aspect | en |
dc.type | Conference Paper | en |
dc.type | info:eu-repo/semantics/conferenceObject | en |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | en |
local.conference.name | Акмеология профессионального образования | ru |
local.conference.date | 13-14.03.2019 | - |
dcterms.audience | Other | en |
dcterms.audience | Parents and Families | en |
dcterms.audience | Researchers | en |
dcterms.audience | School Support Staff | en |
dcterms.audience | Students | en |
dcterms.audience | Teachers | en |
local.description.firstpage | 109 | - |
local.description.lastpage | 115 | - |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
978-5-8295-0624-7_2019_031.pdf | 770,15 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.