Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/28386
Title: Традиции легитимации педагогики как научного и социокультурного феномена: историко-образовательный аспект
Other Titles: Traditions of legitimization of pedagogy as a scientific and socio-cultural phenomenon: historical and educational aspect
Authors: Чапаев, Н. К.
Chapaev, N. К.
Issue Date: 2019
Publisher: РГППУ
Citation: Чапаев, Н. К. Традиции легитимации педагогики как научного и социокультурного феномена: историко-образовательный аспект / Н. К. Чапаев // Акмеология профессионального образования : материалы 15-й Всероссийской научно-практической конференции, 13–14 марта 2019 г., Екатеринбург. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2019. - С. 109-115.
Abstract: The paper defines and characterizes approaches to solving the problem of legitimization of pedagogy as a science, art and technology in the aspect of its historical development
В работе определены и охарактеризованы подходы к решению проблемы легитимации педагогики как науки, искусства и техники в аспекте ее исторического развития
Keywords: SCIENTIFIC LEGITIMATION
PEDAGOGY AS SCIENCE
PEDAGOGY AS ART
PEDAGOGY AS TECHNIQUE
НАУЧНАЯ ЛЕГИТИМАЦИЯ
ПЕДАГОГИКА КАК НАУКА
ПЕДАГОГИКА КАК ИСКУССТВО
ПЕДАГОГИКА КАК ТЕХНИКА
Conference name: Акмеология профессионального образования
Conference date: 13-14.03.2019
Origin: Акмеология профессионального образования : материалы 15-й Всероссийской научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2019
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
978-5-8295-0624-7_2019_031.pdf770,15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.