Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/28426
Title: | Технология формирования психолого-педагогической готовности педагогов СПО к освоению новых видов деятельности в условиях цифрового образования |
Other Titles: | Technology of formation of psychological and pedagogical readiness of teachers of SPO to develop new types of activity in the conditions of digital education |
Authors: | Котова, С. С. Хасанова, И. И. Kotova, S. S. Нasanova, I. I. |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | РГППУ |
Citation: | Котова, С. С. Технология формирования психолого-педагогической готовности педагогов СПО к освоению новых видов деятельности в условиях цифрового образования / С. С. Котова, И. И. Хасанова // Акмеология профессионального образования : материалы 15-й Всероссийской научно-практической конференции, 13–14 марта 2019 г., Екатеринбург. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2019. - С. 238-242. |
Abstract: | The paper presents an analysis of the theory and practice of the formation of psychological and pedagogical readiness of teachers to the development of new activities in digital education В работе представлен анализ теории и практики формирования психолого-педагогической готовности педагогов СПО к освоению новых видов деятельности в условиях цифрового образования |
Keywords: | INNOVATIVE TECHNOLOGIES EDUCATIONAL PROCESS INNOVATIVE TEACHING TECHNOLOGIES PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL READINESS ИНТЕРАКТИВНЫЕ ТЕХНОЛОГИИ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЙ ПРОЦЕСС ИННОВАЦИОННЫЕ ЦИФРОВЫЕ ТЕХНОЛОГИИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ ГОТОВНОСТЬ |
Conference name: | Акмеология профессионального образования |
Conference date: | 13-14.03.2019 |
Origin: | Акмеология профессионального образования : материалы 15-й Всероссийской научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2019 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
978-5-8295-0624-7_2019_066.pdf | 1,03 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.