Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/28474
Title: | Непрерывное образование как пространство для формирования готовности студентов к профессионально-творческой деятельности |
Other Titles: | Continuous education as a space for the formation of students 'readiness for professional creative activity |
Authors: | Киселева, А. В. Kiseleva, A. V. |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | РГППУ |
Citation: | Киселева, А. В. Непрерывное образование как пространство для формирования готовности студентов к профессионально-творческой деятельности / А. В. Киселева // Непрерывное образование: теория и практика реализации : материалы Международной научно-практической конференции, 22 января 2019 г., Екатеринбург / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург : РГППУ, 2019. - С. 94-97. |
Abstract: | The article analyzes the specifics of continuous education from the point of view of socialization and integration of a person into the professional environment and society as a whole, which is an important factor in shaping students' readiness for professional and creative activity В статье анализируется специфика непрерывного образования с точки зрения социализации и интеграции человека в профессиональную среду и общество в целом, что является важным фактором в формировании готовности студентов к профессионально-творческой деятельности |
Keywords: | PROFESSIONAL AND CREATIVE READINESS STUDENT CONTINUING EDUCATION PROFESSIONAL ENVIRONMENT CREATIVE DEVELOPMENT ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ТВОРЧЕСКАЯ ГОТОВНОСТЬ СТУДЕНТ НЕПРЕРЫВНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ СРЕДА ТВОРЧЕСКОЕ РАЗВИТИЕ |
Conference name: | Непрерывное образование: теория и практика реализации |
Conference date: | 22.01.2019 |
Origin: | Непрерывное образование: теория и практика реализации : материалы Международной научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2019 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
978-5-91256-438-3_2019_023.pdf | 313,21 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.