Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/28489
Title: | Особенности профессиональной мотивации молодых специалистов в сфере образования |
Other Titles: | Features of professional motivation of specialists with various experience of pedagogical activity |
Authors: | Степанова, Л. Н. Stepanova, L. N. |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | РГППУ |
Citation: | Степанова, Л. Н. Особенности профессиональной мотивации молодых специалистов в сфере образования / Л. Н. Степанова // Непрерывное образование: теория и практика реализации : материалы Международной научно-практической конференции, 22 января 2019 г., Екатеринбург / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург : РГППУ, 2019. - С. 143-147. |
Abstract: | The article analyzes the problem of professional motivation of a specialist in the situation of global reforms in the field of education. Empirically investigated the specificity of professional motivation of school teachers, depending on the length of pedagogical activity В статье анализируется проблема профессиональной мотивации специалиста в ситуации глобальных реформ в сфере образования. Эмпирическим путем исследуется специфика профессиональной мотивации школьных учителей в зависимости от стажа выполнения педагогической деятельности |
Keywords: | MOTIVATION PROFESSIONAL MOTIVATION EXTERNAL MOTIVATION INTERNAL MOTIVATION YOUNG SPECIALIST МОТИВАЦИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ МОТИВАЦИЯ ВНЕШНЯЯ МОТИВАЦИЯ ВНУТРЕННЯЯ МОТИВАЦИЯ МОЛОДОЙ СПЕЦИАЛИСТ |
Conference name: | Непрерывное образование: теория и практика реализации |
Conference date: | 22.01.2019 |
Origin: | Непрерывное образование: теория и практика реализации : материалы Международной научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2019 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
978-5-91256-438-3_2019_036.pdf | 368,33 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.