Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/28492
Title: | Основные проблемы изучения электронной информационно-образовательной среды вуза: опыт анализа научной литературы |
Other Titles: | The main problems of studying electronic information and educational environment of the high school: experience of analysis of scientific literature |
Authors: | Ушакова, О. В. Ломовцева, Н. В. Ushakova, O. V. Lomovtseva, N. V. |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | РГППУ |
Citation: | Ушакова, О. В. Основные проблемы изучения электронной информационно-образовательной среды вуза: опыт анализа научной литературы / О. В. Ушакова, Н. В. Ломовцева // Непрерывное образование: теория и практика реализации : материалы Международной научно-практической конференции, 22 января 2019 г., Екатеринбург / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург : РГППУ, 2019. - С. 156-160. |
Abstract: | This article describes the problematic issues related to the study of electronic information and educational environment. Considered the degree of knowledge of this topic. The analysis of the literature is considered В данной статье рассмотрены проблемные вопросы, связанные с изучением электронной информационно-образовательной среды. Рассматривается степень изученности данной темы. Приводится анализ литературы |
Keywords: | INFORMATION AND EDUCATIONAL ENVIRONMENT ELECTRONIC INFORMATION AND EDUCATIONAL ENVIRONMENT HIGH SCHOOL ANALYSIS OF THE LITERATURE ИНФОРМАЦИОННООБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ СРЕДА ЭЛЕКТРОННАЯ ИНФОРМАЦИОННО-ОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ СРЕДА ВЫСШЕЕ УЧЕБНОЕ ЗАВЕДЕНИЕ АНАЛИЗ ЛИТЕРАТУРЫ |
Conference name: | Непрерывное образование: теория и практика реализации |
Conference date: | 22.01.2019 |
Origin: | Непрерывное образование: теория и практика реализации : материалы Международной научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2019 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
978-5-91256-438-3_2019_039.pdf | 318,24 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.