Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/28497
Title: | Вопросы взаимоотношений педагогики и производства в трудах классиков зарубежной педагогики |
Other Titles: | Questions of the relationship of pedagogy and production in the works of the classics of foreign pedagogy |
Authors: | Чапаев, Н. К. Акимова, О. Б. Chapaev, N. K. Akimova, O. B. |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | РГППУ |
Citation: | Чапаев, Н. К. Вопросы взаимоотношений педагогики и производства в трудах классиков зарубежной педагогики / Н. К. Чапаев, О. Б. Акимова // Непрерывное образование: теория и практика реализации : материалы Международной научно-практической конференции, 22 января 2019 г., Екатеринбург / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург : РГППУ, 2019. - С. 179-184. |
Abstract: | An attempt is made in the work to provide a historical and pedagogical analysis of the development of ideas for the integration of pedagogical and production relations, interaction as an important factor in the specific and individual human development В работе предпринята попытка историко-педагогического анализа развития идей интеграции педагогических и производственных отношений, взаимодействия как важного фактора видового и индивидуального развития человека |
Keywords: | SOCIAL INHERITANCE INTEGRATION INTEGRATION OF EDUCATION AND PRODUCTION HUMAN PRODUCTION AS A PERSON PRODUCTION OF HUMAN MEANS OF EXISTENCE SOCIAL INHERITANCE СОЦИАЛЬНОЕ НАСЛЕДОВАНИЕ ИНТЕГРАЦИЯ ИНТЕГРАЦИЯ ОБРАЗОВАНИЕ И ПРОИЗВОДСТВА ПРОИЗВОДСТВО ЧЕЛОВЕКА КАК ЧЕЛОВЕКА ПРОИЗВОДСТВО СРЕДСТВ СУЩЕСТВОВАНИЯ ЧЕЛОВЕКА СОЦИАЛЬНОЕ НАСЛЕДОВАНИЕ |
Conference name: | Непрерывное образование: теория и практика реализации |
Conference date: | 22.01.2019 |
Origin: | Непрерывное образование: теория и практика реализации : материалы Международной научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2019 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
978-5-91256-438-3_2019_044.pdf | 340,23 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.