Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/28497
Title: Вопросы взаимоотношений педагогики и производства в трудах классиков зарубежной педагогики
Other Titles: Questions of the relationship of pedagogy and production in the works of the classics of foreign pedagogy
Authors: Чапаев, Н. К.
Акимова, О. Б.
Chapaev, N. K.
Akimova, O. B.
Issue Date: 2019
Publisher: РГППУ
Citation: Чапаев, Н. К. Вопросы взаимоотношений педагогики и производства в трудах классиков зарубежной педагогики / Н. К. Чапаев, О. Б. Акимова // Непрерывное образование: теория и практика реализации : материалы Международной научно-практической конференции, 22 января 2019 г., Екатеринбург / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург : РГППУ, 2019. - С. 179-184.
Abstract: An attempt is made in the work to provide a historical and pedagogical analysis of the development of ideas for the integration of pedagogical and production relations, interaction as an important factor in the specific and individual human development
В работе предпринята попытка историко-педагогического анализа развития идей интеграции педагогических и производственных отношений, взаимодействия как важного фактора видового и индивидуального развития человека
Keywords: SOCIAL INHERITANCE
INTEGRATION
INTEGRATION OF EDUCATION AND PRODUCTION
HUMAN PRODUCTION AS A PERSON
PRODUCTION OF HUMAN MEANS OF EXISTENCE
SOCIAL INHERITANCE
СОЦИАЛЬНОЕ НАСЛЕДОВАНИЕ
ИНТЕГРАЦИЯ
ИНТЕГРАЦИЯ ОБРАЗОВАНИЕ И ПРОИЗВОДСТВА
ПРОИЗВОДСТВО ЧЕЛОВЕКА КАК ЧЕЛОВЕКА
ПРОИЗВОДСТВО СРЕДСТВ СУЩЕСТВОВАНИЯ ЧЕЛОВЕКА
СОЦИАЛЬНОЕ НАСЛЕДОВАНИЕ
Conference name: Непрерывное образование: теория и практика реализации
Conference date: 22.01.2019
Origin: Непрерывное образование: теория и практика реализации : материалы Международной научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2019
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
978-5-91256-438-3_2019_044.pdf340,23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.