Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/28
Title: | Информационно-коммуникационные компетенции преподавателя как условие развития современной высшей школы |
Other Titles: | INFORMATION AND COMMUNICATION COMPETENCES OF THE TEACHER AS CONDITION OF DEVELOPMENT OF MODERN HIGHER SCHOOL |
Authors: | Щербина, Е. Ю. |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Щербина, Е. Ю. Информационно-коммуникационные компетенции преподавателя как условие развития современной высшей школы / Е. Ю. Щербина // Новые информационные технологии в образовании : материалы VII международной научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2014. – С. 387-390. |
Abstract: | In article the attention to influence of level of information and communication competences of the teacher to quality of education of the higher school is paid. For implementation of productive professional activity the teacher has to own various information and communication technologies at rather high level В статье обращается внимание на влияние уровня информационно-коммуникационных компетенций преподавателя на качество образования современной высшей школы. Для осуществления продуктивной профессиональной деятельности преподаватель должен владеть различными информационно-коммуникационными технологиями на достаточно высоком уровне |
Keywords: | EDUCATION HIGHER SCHOOL COMPETENCE ОБРАЗОВАНИЕ ВЫСШАЯ ШКОЛА КОМПЕТЕНЦИИ |
Conference name: | Новые информационные технологии в образовании |
Conference date: | 11–14.03.2014 |
ISBN: | 9785829502621 |
Origin: | Новые информационные технологии в образовании : материалы VII международной научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2014 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
nito_2014_120.pdf | 120,64 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.