Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/31224
Title: | Акмеологический подход к управлению карьерой педагогических работников |
Other Titles: | ACMEOLOGICAL APPROACH TO CAREER MANAGEMENT OF PEDAGOGICAL WORKERS |
Authors: | Davydenko, A. A. Давыденко, А. А. |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | РГППУ |
Citation: | Давыденко, А. А. Акмеологический подход к управлению карьерой педагогических работников / А. А. Давыденко // Акмеология профессионального образования : материалы 16-й Международной научно-практической конференции, 17–18 марта 2020 г., Екатеринбург. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2020. - С. 21-24. |
Abstract: | The article discusses the career management of teachers in the context of the acmeological approach and in the context of the emerging national system of teacher growth. The characteristic of the national system of teacher growth and its importance for ensuring the quality of education and career advancement of teachers is presented. В статье рассматривается управление карьерой педагогических работников в контексте акмеологического подхода и в условиях формирующейся национальной системы учительского роста. Представлена характеристика национальной системы учительского роста и ее значение для обеспечения качества образования и карьерного продвижения педагогических работников. |
Keywords: | NATIONAL SYSTEM OF TEACHER GROWTH DEVELOPMENT OF PROFESSIONALISM ACMEOLOGICAL APPROACH CAREER TEACHERS НАЦИОНАЛЬНАЯ СИСТЕМА УЧИТЕЛЬСКОГО РОСТА РАЗВИТИЕ ПРОФЕССИОНАЛИЗМА АКМЕОЛОГИЧЕСКИЙ ПОДХОД КАРЬЕРА ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ РАБОТНИКИ |
Conference name: | Акмеология профессионального образования |
Conference date: | 17-18.03.2020 |
ISBN: | 978-5-8295-0702-2 |
Origin: | Акмеология профессионального образования : материалы 16-й Всероссийской научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2020 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
978-5-8295-0702-2_2020_006.pdf | 398,47 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.