Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/31354
Title: | Реорганизация учебного процесса студентов-заочников в условиях цифровизации образования |
Other Titles: | REORGANIZATION OF THE EDUCATIONAL PROCESS OF PART-TIME STUDENTS IN THE CONDITIONS OF DIGITALIZATION OF EDUCATION |
Authors: | Щепетова, К. Е. Чучкалова, Е. И. Shchepetova, K. E. Chuchkalova, E. I. |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Щепетова, К. Е. Реорганизация учебного процесса студентов-заочников в условиях цифровизации образования / К. Е. Щепетова, Е. И. Чучкалова // Наука. Информатизация. Технологии. Образование : материалы XIII международной научно-практической конференции, г. Екатеринбург, 24-28 февраля 2020 г. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2020. - С. 171-177. |
Abstract: | The article considers a variant of reorganization of the educational process with the use of mixed learning technologies in the educational process of students in the direction of training Professional training of correspondence courses of bachelor's degree levels В статье рассматривается вариант реорганизации учебного процесса с применением смешанных технологий в учебном процессе студентов направления подготовки Профессиональное обучение заочной формы обучения уровней бакалавриата. |
Keywords: | DIGITALIZATION OF EDUCATION DISTANCE LEARNING E-LEARNING ONLINE COURSES LMS MOODLE ЦИФРОВИЗАЦИЯ ОБРАЗОВАНИЯ ЗАОЧНАЯ ФОРМА ОБУЧЕНИЯ СМЕШАННОЕ ОБУЧЕНИЕ ОНЛАЙН КУРСЫ LMS MOODLE |
Conference name: | Новые информационные технологии в образовании и науке |
Conference date: | 24-28.02.2020 |
ISBN: | 978-5-8295-0699-5 |
Origin: | Наука. Информатизация. Технологии. Образование : материалы XIII международной научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2020 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
978-5-8295-0699-5_2020_025.pdf | 488,22 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.