Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/33406
Title: | Арт-техники как инструмент ранней профориентации |
Other Titles: | Art Techniques as a Tool for Early Career Guidance |
Authors: | Ковалева, И. С. Kovaleva, I. S. |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Ковалева, И. С. Арт-техники как инструмент ранней профориентации / И. С. Ковалева // Инновационная научная современная академическая исследовательская траектория (ИНСАЙТ). — 2020. — № 1. — С. 80-86. |
Abstract: | The article presents the necessity for systematic development of career guidance for children under 12 years old. It based on the analysis of the experience of domestic career guidance learning formed in the last decade. A practical development using art techniques is presented as one of the methods of early career guidance. It can be applied to the description of professions in any industry. На основании анализа сформированного в последнее десятилетие опыта отечественной профориентационной работы представлена необходимость системного развития профориентации детей в возрасте до 12 лет. В качестве одного из методов ранней профориентации предложена практическая разработка с использованием арт-техники, которая может быть применена к описанию профессий любой отрасли промышленности. |
Keywords: | CAREER GUIDANCE PROFESSIONAL SELF-DETERMINATION EARLY CAREER GUIDANCE ART TECHNIQUE COLORING ПРОФОРИЕНТАЦИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ САМООПРЕДЕЛЕНИЕ РАННЯЯ ПРОФОРИЕНТАЦИЯ АРТ-ТЕХНИКА РАСКРАСКА |
ISSN: | 2686-8970 |
Origin: | Инновационная научная современная академическая исследовательская траектория (ИНСАЙТ). 2020. № 1 |
Appears in Collections: | Инновационная научная современная академическая исследовательская траектория (ИНСАЙТ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
insight_2020_01_011.pdf | 344,69 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.