Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/33406
Title: Арт-техники как инструмент ранней профориентации
Other Titles: Art Techniques as a Tool for Early Career Guidance
Authors: Ковалева, И. С.
Kovaleva, I. S.
Issue Date: 2020
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Ковалева, И. С. Арт-техники как инструмент ранней профориентации / И. С. Ковалева // Инновационная научная современная академическая исследовательская траектория (ИНСАЙТ). — 2020. — № 1. — С. 80-86.
Abstract: The article presents the necessity for systematic development of career guidance for children under 12 years old. It based on the analysis of the experience of domestic career guidance learning formed in the last decade. A practical development using art techniques is presented as one of the methods of early career guidance. It can be applied to the description of professions in any industry.
На основании анализа сформированного в последнее десятилетие опыта отечественной профориентационной работы представлена необходимость системного развития профориентации детей в возрасте до 12 лет. В качестве одного из методов ранней профориентации предложена практическая разработка с использованием арт-техники, которая может быть применена к описанию профессий любой отрасли промышленности.
Keywords: CAREER GUIDANCE
PROFESSIONAL SELF-DETERMINATION
EARLY CAREER GUIDANCE
ART TECHNIQUE
COLORING
ПРОФОРИЕНТАЦИЯ
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ САМООПРЕДЕЛЕНИЕ
РАННЯЯ ПРОФОРИЕНТАЦИЯ
АРТ-ТЕХНИКА
РАСКРАСКА
ISSN: 2686-8970
Origin: Инновационная научная современная академическая исследовательская траектория (ИНСАЙТ). 2020. № 1
Appears in Collections:Инновационная научная современная академическая исследовательская траектория (ИНСАЙТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
insight_2020_01_011.pdf344,69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.