Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/3427
Title: | Оценивание реализации компетентностного модуля «Информационные технологии» в учебном процессе вуза |
Other Titles: | Evaluation of the implementation of a competence module "Information technologies" in the educational process of the university |
Authors: | Сазонова, Е. А. Сазонов, М. А. Sazonova, E. A. Sazonov, M. A. |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Сазонова, Е. А. Оценивание реализации компетентностного модуля «Информационные технологии» в учебном процессе вуза / Е. А. Сазонова, М. А. Сазонов // Новые информационные технологии в образовании : материалы VIII международной научно-практической конференции, 10-13 марта 2015 г., Екатеринбург / Рос. гос. проф.-пед. ун-т [и др.]. - Екатеринбург, 2015. - С. 505-508. |
Abstract: | The peculiarities of the formation of competences in the field of information technology. The approach to the evaluation of the implementation of a competence module "Information technologies" in the educational process of the University Рассмотрены особенности формирования компетенций в области информационных технологий. Предложен подход к оцениванию реализации компетентностного модуля «Информационные технологии» в учебном процессе вуза |
Keywords: | COMPETENCE COMPETENCE MODULE INFORMATION TECHNOLOGY КОМПЕТЕНЦИЯ КОМПЕТЕНТНОСТНЫЙ МОДУЛЬ ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ |
Conference name: | Новые информационные технологии в образовании |
Conference date: | 10–13.03.2015 |
ISBN: | 9785829502621 |
Origin: | Новые информационные технологии в образовании : материалы VIII международной научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2015 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
nito_2015_131.pdf | 558,24 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.