Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/37452
Title: | Некоторые аспекты формирования у дошкольников познавательного интереса средствами информационно-коммуникационных технологий |
Other Titles: | Some Aspects of the Formation of Cognitive Interest in Preschoolers By Means of Information and Communication Technologies |
Authors: | Егорова, О. Л. Yegorova, O. L. |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Егорова, О. Л. Некоторые аспекты формирования у дошкольников познавательного интереса средствами информационно-коммуникационных технологий / О. Л. Егорова // Акмеология профессионального образования : материалы 17-й Международной научно-практической конференции, 16 марта 2021 г., Екатеринбург. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2021. - С. 209-213. |
Abstract: | В статье рассматриваются аспекты формирования у дошкольников познавательного интереса средствами информационно-коммуникационных технологий. Рассматриваются примеры использования информационно-коммуникационных технологий. The article deals with the aspects of the formation of preschool children's cognitive interest by means of information and communication technologies. Examples of the use of information and communication technologies are considered. |
Keywords: | ДОШКОЛЬНИК ПЕДАГОГ ПОЗНАВАТЕЛЬНЫЙ ИНТЕРЕС ТЕХНОЛОГИИ ИКТ ДИДАКТИЧЕСКИЕ ИГРЫ PRESCHOOLER TEACHER COGNITIVE INTEREST TECHNOLOGY ICT DIDACTIC GAMES |
Conference name: | Акмеология профессионального образования |
Conference date: | 16.03.2021 |
ISBN: | 978-5-8295-0780-0 |
Origin: | Акмеология профессионального образования : материалы 17-й Всероссийской научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2021 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
978-5-8295-0780-0-2021_046.pdf | 673,64 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.