Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/39159
Title: Олий ўқув юртларидаги таълим сифати инсон капитали ривожланишининг драйвери
Authors: Исаева, Н. Ш.
metadata.dc.contributor.advisor: Гаибназарова, З. Т.
Issue Date: 2020
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Исаева, Н. Ш. Олий ўқув юртларидаги таълим сифати инсон капитали ривожланишининг драйвери / Н. Ш. Исаева, науч. рук. З. Т. Гаибназарова // Актуальные вопросы развития современного общества, экономики и профессионального образования : материалы XVII Международной молодежной научно-практической конференции, г. Екатеринбург, 25 марта 2020 г. Т. 3 / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. — Екатеринбург : РГППУ, 2020. — С. 256-261.
Abstract: Ушбу мақолада таълим сифатини таъминлашнинг устувор масалаларини ҳал этиш бўйича тадбирларни амалга ошириш, жамоа-касбий аккредитацияни яратиш ҳамда вазифани ҳал этиш учун ОЎЮларида мутахассислар тайёрлашда, корхоналарга эса кадрларга бўлган эҳтиёжни қондиришда ёрдам берувчи ижтимоий ҳамкорлик, ҳуқуқий норма ва шартномаларнинг янги шаклларини яратувчи имкониятлар таклиф этилган.
Keywords: ИНСОН КАПИТАЛИ
ТАЪЛИМ
ИННОВАЦИЯ
ИНТЕГРАЦИЯ
ИШЛАБ ЧИҚАРИШ
МЕҲНАТ БОЗОРИ
СИФАТ КАФОЛАТИ
АКАДЕМИК ҲАРАКАТЧАНЛИК
АККРЕДИТАЦИЯ
Conference name: Актуальные вопросы развития современного общества, экономики и профессионального образования
ҚАЗІРГІ ҚОҒАМНЫҢ, ЭКОНОМИКАНЫҢ ЖӘНЕ КӘСІПТІК БІЛІМІНІҢ ДАМУЫНЫҢ АҒЫМДАҒЫ МӘСЕЛЕЛЕРІ
ZAMONAVIY JAMIYAT, IQTISODIYOT VA KASBIY TA'LIMNI RIVOJLANTIRISHNING DOLZARB MUAMMOLARI
Conference date: 25.03.2020
Origin: Актуальные вопросы развития современного общества, экономики и профессионального образования : материалы XVII Международной молодежной научно-практической конференции. — Т. 3. — Екатеринбург : РГППУ, 2020
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
avsorpo_2020_3_074.pdf971,85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.