Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/42956
Title: Development of communicative skills is the basic mechanism for foreign language communication
Authors: Zhubaniyazova, G. K.
metadata.dc.contributor.advisor: Meirbekov, A. K.
Issue Date: 2023
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Zhubaniyazova, G. K. Development of communicative skills is the basic mechanism for foreign language communication / G. K. Zhubaniyazova // Полиязычие в системе образования в странах ближнего и дальнего зарубежья : сборник статей IV международной научно-практической онлайн конференции (Актобе – Екатеринбург, 20.04.2023 г.) / Актюбинск. регион. ун-т им. К. Жубанова, Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Актобе ; Екатеринбург : РГППУ, 2023. - С. 96-103.
Abstract: Teaching communicative competence, is one of the most popular themes in the period of the dialogue of cultures. New tasks in teaching English presuppose changes in the requirements for the level of language proficiency, content and organization of the material, the use of adequate forms of teaching, in different variants of its study. In this work the teacher relies on an integrated approach to teaching English, especially in the development of speech culture, development of such competences as communicative-strategic, discursive, socio-cultural.
Keywords: COMMUNICATIVE COMPETENCE
NON-TRADITIONAL METHODS
COMMUNICATIVE-ORIENTED LEARNING
Conference name: Полиязычие в системе образования в странах ближнего и дальнего зарубежья
Conference date: 20.04.2023
ISBN: 978-601-7664-72-5
Origin: Полиязычие в системе образования в странах ближнего и дальнего зарубежья : сборник статей IV международной научно-практической онлайн конференции. — Актобе ; Екатеринбург, 2023
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
978-601-7664-72-5_2023_021.pdf246,63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.