Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/43334
Title: Исследование тревожности и самооценки подростков
Other Titles: Study of anxiety and self-assessment of adolescents
Authors: Фадеева, М. А.
Горфинкель, В. А.
Fadeeva, M. A.
Gorfinkel, V. A.
Issue Date: 2023
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Фадеева, М. А. Исследование тревожности и самооценки подростков / М. А. Фадеева, В. А. Горфинкель // Новые информационные технологии в образовании и науке. — 2023. — № 10. — С. 39-43.
Abstract: В статье представлены результаты исследования тревожности и самооценки у подростков. Подтверждены гипотезы что, существуют различия в выраженности тревожности и самооценки в группах мальчиков и девочек и существует взаимосвязь между тревожностью и самооценкой подростков.
The article presents the results of a study of anxiety and self-esteem in adolescents. The hypotheses were confirmed that there are differences in the severity of anxiety and self-esteem in groups of boys and girls, and there is a relationship between anxiety and self-esteem of adolescents.
Keywords: ТРЕВОЖНОСТЬ
САМООЦЕНКА
ПОДРОСТКОВЫЙ ВОЗРАСТ
ANXIETY
SELF-ESTIMATION
ADOLESCENT AGE
ISSN: 2587-6910
2782-7429
DOI: 10.17853/2587-6910-2023-10-39-43
Origin: Новые информационные технологии в образовании и науке. — 2023. — № 10
Appears in Collections:Новые информационные технологии в образовании и науке

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
nito_2023_10_009.pdf245,74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.