Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/43765
Title: Исследование профессиональных трудностей начинающего учителя
Other Titles: Research of professional difficulties of a beginning teacher
Authors: Шушпанова, А. В.
Третьякова, В. С.
Shushpanova, A. V.
Tretyakova, V. S.
Issue Date: 2024
Publisher: РГППУ
Citation: Шушпанова, А. В. Исследование профессиональных трудностей начинающего учителя / А. В. Шушпанова, В. С. Третьякова. — Текст: непосредственный // Инновационная научная современная академическая исследовательская траектория (ИНСАЙТ). — 2024. — № 1 (17). — С. 127-146. — 10.17853/2686-8970-2024-1-127-146.
Keywords: YOUNG TEACHERS
PROFESSIONAL DIFFICULTIES
SCHOOL FOR A YOUNG TEACHER
TEACHER-MENTOR
SELF-DEVELOPMENT
МОЛОДЫЕ ПЕДАГОГИ
ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЕ ТРУДНОСТИ
ШКОЛА МОЛОДОГО ПЕДАГОГА
УЧИТЕЛЬ-НАСТАВНИК
САМОРАЗВИТИЕ
ISSN: 2686-8970
DOI: 10.17853/2686-8970-2024-1-127-146
Russian Science Citation Index Identifier: 62595940
Origin: Инновационная научная современная академическая исследовательская траектория (ИНСАЙТ). — 2024. — № 1
Appears in Collections:Инновационная научная современная академическая исследовательская траектория (ИНСАЙТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
insight_2024_01_013.pdf656,56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.