Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/43765
Title: | Исследование профессиональных трудностей начинающего учителя |
Other Titles: | Research of professional difficulties of a beginning teacher |
Authors: | Шушпанова, А. В. Третьякова, В. С. Shushpanova, A. V. Tretyakova, V. S. |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | РГППУ |
Citation: | Шушпанова, А. В. Исследование профессиональных трудностей начинающего учителя / А. В. Шушпанова, В. С. Третьякова. — Текст: непосредственный // Инновационная научная современная академическая исследовательская траектория (ИНСАЙТ). — 2024. — № 1 (17). — С. 127-146. — 10.17853/2686-8970-2024-1-127-146. |
Keywords: | YOUNG TEACHERS PROFESSIONAL DIFFICULTIES SCHOOL FOR A YOUNG TEACHER TEACHER-MENTOR SELF-DEVELOPMENT МОЛОДЫЕ ПЕДАГОГИ ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЕ ТРУДНОСТИ ШКОЛА МОЛОДОГО ПЕДАГОГА УЧИТЕЛЬ-НАСТАВНИК САМОРАЗВИТИЕ |
ISSN: | 2686-8970 |
DOI: | 10.17853/2686-8970-2024-1-127-146 |
Russian Science Citation Index Identifier: | 62595940 |
Origin: | Инновационная научная современная академическая исследовательская траектория (ИНСАЙТ). — 2024. — № 1 |
Appears in Collections: | Инновационная научная современная академическая исследовательская траектория (ИНСАЙТ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
insight_2024_01_013.pdf | 656,56 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.