Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/44933
Title: Formation of an aesthetic attitude to the nature of the native land in preschool age children through landscape painting
Authors: Saduakasova, G.
Bakhtiyarova, G.,R.
Issue Date: 2024
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Saduakasova, G. Formation of an aesthetic attitude to the nature of the native land in preschool age children through landscape painting / G. Saduakasova, G. R. Bakhtiyarova // Полиязычие в системе образования в странах ближнего и дальнего зарубежья : сборник статей V Международной научно-практической онлайн конференции (Актобе – Ектеринбург, 25.04.2024 г.) / Актюбинск. регион. ун-т им. К. Жубанова ; Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Актобе ; Екатеринбург : Актюбинский региональный университет им. К. Жубанова, 2024. – С. 226-233.
Abstract: Purpose: scientific substantiation and development of pedagogical conditions for the formation of an aesthetic attitude to the nature of the native land in older preschool children through landscape painting.
Keywords: ДОШКОЛЬНИКИ
ВОСПИТАНИЕ ДОШКОЛЬНИКОВ
ЛЮБОВЬ К РОДНОМУ КРАЮ
ПЕЙЗАЖНАЯ ЖИВОПИСЬ
ИЗУЧЕНИЕ РОДНОГО КРАЯ
ПРЕПОДАВАНИЕ ЖИВОПИСИ ДОШКОЛЬНИКАМ
МАТЕРИАЛЫ КОНФЕРЕНЦИЙ
КОНФЕРЕНЦИИ РГППУ
SENIOR PRESCHOOLERS
AESTHETIC ATTITUDE
NATURE OF THE NATIVE LAND
LANDSCAPE PAINTING
Conference name: Полиязычие в системе образования в странах ближнего и дальнего зарубежья
Multilingualism in the education system in the education system countries of near and far abroad
Жақын және алыс шетелдердің білім беру жүйесіндегі көптілділік
Conference date: 25.04.2024
ISBN: 978-601-81127-0-6
Origin: Полиязычие в системе образования в странах ближнего и дальнего зарубежья : сборник статей V международной научно-практической онлайн конференции. — Актобе ; Екатеринбург, 2024
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
978-601-81127-0-6_048.pdf313,34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.