Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/44933
Title: | Formation of an aesthetic attitude to the nature of the native land in preschool age children through landscape painting |
Authors: | Saduakasova, G. Bakhtiyarova, G.,R. |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Saduakasova, G. Formation of an aesthetic attitude to the nature of the native land in preschool age children through landscape painting / G. Saduakasova, G. R. Bakhtiyarova // Полиязычие в системе образования в странах ближнего и дальнего зарубежья : сборник статей V Международной научно-практической онлайн конференции (Актобе – Ектеринбург, 25.04.2024 г.) / Актюбинск. регион. ун-т им. К. Жубанова ; Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Актобе ; Екатеринбург : Актюбинский региональный университет им. К. Жубанова, 2024. – С. 226-233. |
Abstract: | Purpose: scientific substantiation and development of pedagogical conditions for the formation of an aesthetic attitude to the nature of the native land in older preschool children through landscape painting. |
Keywords: | ДОШКОЛЬНИКИ ВОСПИТАНИЕ ДОШКОЛЬНИКОВ ЛЮБОВЬ К РОДНОМУ КРАЮ ПЕЙЗАЖНАЯ ЖИВОПИСЬ ИЗУЧЕНИЕ РОДНОГО КРАЯ ПРЕПОДАВАНИЕ ЖИВОПИСИ ДОШКОЛЬНИКАМ МАТЕРИАЛЫ КОНФЕРЕНЦИЙ КОНФЕРЕНЦИИ РГППУ SENIOR PRESCHOOLERS AESTHETIC ATTITUDE NATURE OF THE NATIVE LAND LANDSCAPE PAINTING |
Conference name: | Полиязычие в системе образования в странах ближнего и дальнего зарубежья Multilingualism in the education system in the education system countries of near and far abroad Жақын және алыс шетелдердің білім беру жүйесіндегі көптілділік |
Conference date: | 25.04.2024 |
ISBN: | 978-601-81127-0-6 |
Origin: | Полиязычие в системе образования в странах ближнего и дальнего зарубежья : сборник статей V международной научно-практической онлайн конференции. — Актобе ; Екатеринбург, 2024 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
978-601-81127-0-6_048.pdf | 313,34 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.